Friday, April 3, 2009

farewell for has...

aku n has ms nak solat maghrib..


during staff gathering hr tu...

hr ni aku dah kehilangan sorang lg geng makan..
geng yg aku kenal selama 5 bulan, dlm CRO...
then, naik opis sama2..jd geng makan, teman duka dan lara...

tp hr ni dia dah takde, dia dah pegi..
utk mencapai cita2 yg pd aku memg patut dia dapat...
utk menjadi seorg pendidik...

aku doakan kau bahagia bersama insan tersyg..
karier baru dan suasana ditempat kerja baru..
semoga kau dpt kwn2 yg besh mcm kitorg kat cni...heheheh

aku agak pelikla...kebanyakan kwn2 aku yg benti keja mesti dpt jd cikgu..
kadg2 aku terpk gak nak menukar karier aku ni..
sebab dh terlalu byk contoh2 terdekatkan?

hm, korang rs aku sesuai ke?
ntahla...aku ni sorg yg suka buat keputusan tb2,
tgk2 dah dpt sume tu..huhuhu...

disini aku sertakan sekeping dua gambar2 aku bersama has...(tgklah yg kat atas tu)

No comments:

Post a Comment