Wednesday, March 4, 2009

aku wanita...


apa mksd di sebalik tajuk ni pd korg?
pd aku ianya bermksd...

aku wanita pya hati nurani
yg tak dpt dibohongi
pabila cinta telah membutakan mata dan
membuat tuli telinga

apakah slah jika aku menyinta
apakh salah jika engkau ternyata
pilihan hati
belahan jiwa ku ini

cintaku ini anugerah terindah
dr yang maha kuasa
cintaku pd mu
tak pernah berubah
meskipun kita berbeza

apakh slah jika aku meninta
apakah salah jika engkau ternyta pilihan hati
belahan jiwaku ini.....

ha..faham tak apa mksd aku melalui lagu ni?
agak jiwang gakla aku ni..huhu..
tp, betul apa kata ct nuhaliza...
buat pertama kali aku mencapai kata sepakat dgn dia..
klu tak hari2 nak gaduh...

ok2..tu jela kot..ntahla...kadg2 aku sendiri tak paham dgn hidup dan dunia aku...
jatuh terjelepok pun aku tak heran, naik menggunung lg aku tak heran...
bkn apa, mls nak kecoh2..kang malu sdiri...huhuhu...

sekian.

No comments:

Post a Comment