Thursday, March 26, 2009


shouldn't be like dis! aku tempang...waaa..nak nangis..aku igtkan 2,3 hari jerk..
rupernyer, 10,12 hari??

hm, ni lah kisah aku kena th kat ward..eh, aku plak? my hubbyla...my car...heheheh..
nak kena buat mounting, timing belt lari...bunyik tu, bunyik nih..huh, byk sekalik..

hm, dah alang2 repainting...dats y, aku tak terpk apa2 pon utk bonus nih...
nak shoping tak, nak beli tu ini pon tak..rupernyer,nk kena standby kat keta...
aarrghh, sungguh memanaskan hati ku ini... :(

tp takpe, more or less, puas hati aku membetulakn keta aku...
yela, frust tak dpt beli keta baru... sungguh sedih...

ini sume gara2 malaun yg yg ku tak dpt nak pastikan saper yg harus bertanggungjwb!!
aarggh, geram, nak je aku gigit2 telinga dia campak kat sungai klang!

ee, tb2 aku rs geli...ok, dh lepas geram, nak start wt kerja dah..buhbye...

No comments:

Post a Comment