Saturday, March 14, 2009

Redha..

sat: goin' to de ofis, nobody inside..sunyi,sepi,senyap...
got work to do,but...hm, mkn mangga lg sedap..

eh, takleh2..siapkan jgk keja nih..klu tidak,mati kena balun this comin' monday nih..huhuhu..
(senyum dlm paksa..)
nak siapkan kerja cpt2..bleh blik cpat,nak blik kg jap..

tgk makcik aku yg tgh tenat skang nih...hm, hidap barah..
dah stage ke 4, DR dah tak leh nak buat pape..dr dok kat hospital, lbih baik bwk blik umah jer.
aku sedih sgt, aku rs mcm baru je smlm aku borak2 dgn dia..

tup2, dia skrg dh takleh nak kenal aku pon...nak cam muka pun ambik masa yg agak lama...
sedih sgt..masa mlm aku blik kg tuh, sume sedara n sepupu aku ada..sebab tgk dia..
kurus sgt dia, dh bkn mcm dia yg aku kenal thn lepas...

muka dia cekung, satu bdn dia dah warna kuning coz hati dia dh takleh nak fungsi dgn baik...
paling aku kesian dgn mak aku...asyik nangis jer...yela, adik dia kan...

ntahla, skrg semua famili cuma berserah pd takdir...klu betul tuhan nak ambil nyawa dia, kitorg dh redha..kitorg dh tak sanggup nak tgk dia terseksa mcm tu lg...

Sebagai anak buah dia yg boleh jgk dikatakan close dgn dia,Aku Redha...

No comments:

Post a Comment