Wednesday, March 25, 2009

whats comes around, goes around...

tue,1907hrs: aku tak pasti apa sebnrnyer...tp secara ringkas aku fhm..
risau gak, klu apa yg dikatakan oleh pepatah ni terjd kat kepala hotak or batang idung aku ni...
arhg, malas aku nk pk..nak jd pon jdlah...janji aku tahu, apa yg aku nak, dan tahu apa yg aku buat...
2day, should be im on leave, tp ntah mcm maner muka aku ada jgk kat opis nih..huhu..
menandakan aku sorg yg bertggjwb dan berdedikasi dlm kerja..(ye ker..?)

Ej, ma opismate dah gelakkan aku coz terpaksa jgk dtg opis..hish, geram btl aku!

bkn apa, act. 2day is my appointment to send my car 2 de workshop, then amikla leave..
aku memg dah sedia tahu, dept aku skrg nih tgh short of manpower..tp takdela plak aku pk sampai aku takleh amik cuti kan..

tup2 aku terpaksa masuk gak opis pg td dlm kul 11, coz bos aku mintak dtg...arghh..!!!
takper2..ini menandakan aku disayangu bos! wakakak (sj nak menyedapkan hati sdiri..)
tp xper, sempat gak lah aku mengahntar buah hati kesygn aku tu masuk ward..

huh, sampailah hbs keja kul 6..then aku pon merencanakan laman blog ku ini...yg memg tersedia utk ku meluahkan perasaan ku yg lara...

nak lagu mano? nak mengadu kat bf? ada ker? ntahla, lu pk la sendiri..!!!nak ngadu kat mak pak, nanti nampak aku mcm budak kecik yg suka merengek..huh, tak mow la.. :)

segan chek...

kla, sekurg2nyer aku berjaya mengupdate blog ku ini hr ni..
tb2 aku rs sakit perut yg amat sgt..dr pg td ,meragam..
k, chow..

No comments:

Post a Comment