Thursday, March 5, 2009

interview? maner ader.....


hello aberibadi!

ari ni aku ada citer lawak utk korang...
takder, 2day should be ada interview utk AP,huh, menatang aper la AP tukan...huhu

AP tu singkatan utk Auxiliary Police...klu dlm bm is Polis Bantuan...ha...
klu nak tahu dalm bhs yg lain, korg cr la sdiri...


takderla, adala bf kakak aku ni...dianak dtg interview uk post technician...memg ada...tp bda tak buat mcm AP pye interview...(Open Interview)

Mcm technician ni, dia cm perlu anta resume and isi form jerk...
tp yg kelakarnyer bf kakak aku ni, dhla dtg tak bgtau kat aku, dgn dtg pakai tie lg...huhuhu
lawak gler..yela, bajet nak kena interview hr ni jgk la katakan...
tp kesian gler...dh hensem2, smart2 pon kena blik gak...hahahah..
sakit perut aku..nasib badan la wei....

tula, pengajarannyer, sblm buat apa2 tu, tya pada yg pakar dulu...kuikui...
jgn marah yer taylor...(nama glamer utk bakal abg ipar aku ni..)
sabar jela, nilah antara ujian2 yg bakal dilalui utk fresh2 graduat mcm awak...hehehe...

kla, terkasar bahasa harap diampunkan...
nak tgk kakak aku ngan bf dia tak? hah, tgkla gambar tuh...blakang adik aku yg tembam ...

No comments:

Post a Comment